رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور: باید مراقب توطئه دشمن باشیم تا توجه ما را به آدرس اشتباه معطوف نکند، سلاح هسته‌ایی هیاهوی دشمن برای غفلت ما از مباحث فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، سردار حسین بهشتی، رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، امروز(30 مرداد) در همایش روز جهانی مسجد و تکریم از خادمان طرح تلاوت نور در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء(صل الله علیه و اله) استان گیلان ، با تاکید بر توسعه فرهنگی دینی، علوی و فاطمی در جامعه به ویژه در قشر جوان گفت: دفاع مقدس یک خاکریز مشخص و سلاح مشخص برای مبارزه داشت اما امروزه در تهاجم فرهنگی مرزها مشخص نیست و دشمن به خانه، مدرسه و محله‌ها نفوذ کرده است.
وی با بیان اینکه مقابله با دشمن نیازمند استفاده از ظرفیت مساجد است، افزود: سلاح ما در این جنگ ابزار اعتقادی، سیره پیامبر و قرآن و عترت است.
بهشتی ادامه داد: باید بپذیریم که توسعه فرهنگ اسلامی تنها توسط دستگاه‌ها محقق نمی‌شود بلکه مسجد نهاد مردمی و خودجوش است که در محله‌ها تاثیرگذار است.
گسترش انقلاب اسلامی در جهان در گرو حفاظت از مساجد است وی با بیان اینکه گسترش انقلاب اسلامی در جهان در گرو حفاظت از مساجد است، تاکید کرد: باید دغدغه‌های مسئولان فرهنگی تبدیل به یک خروجی و تلاش سازمان یافته شود.
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به تلاش دشمن در مقابله با تشیع تصریح کرد: تلاش دشمن فروکشیدن پرچم تشیع در ایران اسلامی است و این پرچم تا زمانیکه مساجد با حضور پرشور و مستمر آحاد جامعه در میدان حضور داشته باشند میسر نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه باید جوانان و دغدغه‌های آنان را بشناسیم افزود: لایه‌های اجتماعی و اقشار با هم تفاوت دارند و اگر مخاطب خود را به خوبی نشناخته و با نیازمندی‌هایش آشنا نباشیم سرمایه گذاری ما قطعا اثر بخش نخواهد بود. سلاح اصلی ملت ایران مساجد هستند
سردار بهشتی بابیان اینکه بخش اعظم فعالیت بسیج بر جوانان است که بازوی خوبی برای ائمه جماعات در مساجد هستند، اذعان کرد: باید مراقب توطئه دشمن باشیم تا توجه ما را به آدرس اشتباه معطوف نکند، سلاح هسته‌ایی هیاهوی دشمن برای غفلت ما از مباحث فرهنگی است.
وی اضافه کرد: سلاح اصلی ملت ایران مساجد هستند و باید با تمرکز بیشتری برانجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد اقدام کنیم.
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، با بیان اینکه نیازمند آموزش و مهارت هستیم، تصریح کرد: ما امروز در جهان قدرتمند هستیم اما این راهبرد نیست بلکه ابزاری است که باید در اختیار فرد مومن قرار گیرد و سلاح ما تفکر اسلامی است که در جنگ و برخورد با اسرای عراقی آن را ثابت کردیم.
وی تصریح کرد: باید در جای جای این جنگ فرهنگی، اخلاق اسلامی را نشر دهیم تا جوانان ما با بزرگان خود با تکریم رفتار کنند و جای تاسف است که به خاطر اختلاف سلایق در محله‌های پرشور مردم از مسجد دور شوند. بهشتی با بیان اینکه جبهه اصلی ما تقویت مساجد و پایگاه‌های مقاومت است، تاکید کرد: کارشناسان آمریکایی اعتراف کردند که برای مقابله با تفکر اسلامی تشیع و ایرانی هزینه‌های بسیار کرده و برنامه ریزی‌ها می‌کنند اما در ایامی مانند شب‌های قدر، محرم و صفر و تاسوعا و عاشورا تمام رشته‌های ما پنبه می‌شود و این نشان دهنده این ظرفیت است و ما باید از این ظرفیت که دشمن را بهت زده کرده با خدمات رسانی به مردم نهایت بهره را ببریم.
در ادامه این مراسم از 20 نفر از فرماندهان پایگاه‌های محلات، قاریان و تالیان طرح تلاوت نور تجلیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :